چگونه به درمان کراتینین 456 در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان کراتینین 456 در بیماری های کلیه

چگونه برای درمان کراتینین 456 در بیماری های کلیوی؟ به طور کلی، شناخت علل این بیماری برای درمان آن مفید است، به طوری که زیر من به برخی از دلایل کراتینین بالا قبل از دادن درمان به اشتراک بگذارید.
چرا کراتینین و سایر علایم در بیماری های کلیوی ظاهر خواهد شد؟
گلومرول واحد اصلی فیلتر در کلیه ها و هر کلیه متشکل از یک میلیون گلومرول است. در شرایط عادی، این گلومرول می توانید فیلتر کردن مایع اضافی و مواد زائد مانند کراتینین، اوره و غیره از خون است. در همین حال، آن دسته از مواد مفید مانند پروتئین خواهد شد در خون حفظ شود.
با این حال، به عنوان پیشرفت بیماری کلیوی، مقدار زیادی از عوامل التهابی و عوامل بیماری زا مانند کمپلکسهای ایمنی در کلیه واریز خواهد شد. این مواد مضر می توانید التهاب گلومرولها، فیبروز و حتی نکروز گلومرولها شود. هنگامی که این اختلال گلومرول می شوند، آنها تبدیل خواهد شد قادر به عملکرد به طور معمول. در نتیجه، سطح بالایی از مواد سمی مانند کراتینین، اوره خواهد ساخت تا در بدن. در همین حال، بسیاری از پروتئین را از طریق گلومرول نشت، پایان دادن به در ادرار.
چگونه برای درمان کراتینین 456 در بیماری های کلیوی؟
برای کاهش سطح کراتینین بالا، نکته کلیدی است برای بازگرداندن اختلال گلومرول و کلیه خود را عملکرد بهتر. است که می گویند، شما باید یک درمان موثر که باید قادر به بهبود عملکرد کلیه می شود پیدا کنید.
از درمان های غربی، درمان چینی رایگان از عوارض جانبی در بدن هستند. همچنین، می تواند عملکرد کلیوی با بهبود وضعیت کلی بدن را بهبود بخشد. در این راه، سطح کراتینین کاهش خواهد یافت. شما قادر به جلوگیری از شروع دیالیز خواهد شد. بنابراین، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک انتخاب خوب برای بیمار با کراتینین 456.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: